dimecres, 26 de març del 2014

Drapet per dormir

Em van demanar si podia fer dos drapets per dormir per l'Aina, necessitava agafar-se a un tros de roba per estar més tranquila. Vaig fer aquests dos models amb etiquetes perquè així hi ha diferents textures i pot triar la que més li agrada.

Me pidieron si podía hacer dos trapitos de apego para Aina, necesitaba abrazarse a un trozo de tela para estar más tranquila. Hice estos dos modelos con etiquetas porque así hay diferentes texturas y puede elegir la que más le gusta.


















Gràcies per visitar el meu blog!   Rosa Maria


5 comentaris:

  1. Que bonics !!! Es la primera vegada que sento aixó de drapets per dormir. Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lourdes, són els substituts dels lleçolets que portaven alguns nens per dormir, com el Linus de la Mafalda, hehehe. Petons

      Elimina
    2. M'equivocat, el Linus era de Snoopy, era aquell nen que arrossegava un llençol. Glupsss

      Elimina
  2. Que bien se sienten los niños cuando se sienten arropados , la mia es preadolescente y le encanta meter en la cama su perro de peluche que es muuuuy grande pero ella se siente segura rodeada por el y a mi la verdad es que me da igual . El trapito de apego quedo muy bien y cualquiera que elija le va a encantar son muy bonitos y alegres los colores .
    Besos !!

    ResponElimina
  3. M'encanten!!! Els colors són molt alegres i semblen molt suaus al tacte, dormirà bé segur! Ptns

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...