divendres, 7 de març del 2014

Pas a pas

A vegades tenim caixes de fusta de fruita que no sabem que fer-ne i les llencem. Tenia una caixa petita de maduixes i vaig pensar que podia fer-la servir per  guardar coses.
Vaig fer un pas a pas, espero que us serveixi d'inspiració per fer-ne vosaltres.

A veces tenemos cajas de madera de fruta que no sabemos que hacer y las tiramos. Tenía una caja pequeña de fresas y pensé que podía utilizarla para guardar cosas. 
Hice un paso a paso, espero que os sirva de inspiración para hacerlo vosotras.


















Gràcies per visitar el meu blog !!!       Rosa Maria                                                                        



3 comentaris:

  1. Ostres !! que boniques que t'han quedat amb els cupcakes. Jo n'estic fen tres però encara no sé quin dibuix posar-hi. Monísssssssssssssimes !!!: ^Petons.

    ResponElimina
  2. Que buenba idea Rosa Maria ha quedado muy bonita y muy util , creo que voy aprovechar alguna de fresas .
    Besos !!

    ResponElimina
  3. OOOhhh! molt bona idea ho provaré, a veure si me'n surto, xulíssimes!. Un petó!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...